sponsoring_vriendenvanhcd

Join de Vrienden van HCD!

Zoals jullie weten groeit Hockeyclub Druten nog steeds keihard door! Steeds meer (jeugd)leden en vrijwilligers vinden hun weg naar onze vereniging en investeren hun tijd en energie in het hockeyen en elkaar. Dat vraagt niet alleen om de juiste begeleiding en support, maar ook om de juiste ondersteuning op het gebied van materialen en faciliteiten. Al deze zaken zijn voor de vereniging vanuit de reguliere contributie inkomsten vaak moeilijk te bekostigen.

Daarom heeft het Bestuur en sponsorcommissie besloten de Vrienden van HCD op te richten. Hierbij bieden wij de mogelijkheid, zij die HCD een warm hart toedragen, ons financieel en maatschappelijk te steunen in de verdere opbouw van onze club. Voor een jaarlijkse bijdrage van euro 50,- ontvang je een uniek HCD item en organiseert de sponsorcommissie activiteiten voor de vrienden van HCD.

Iedereen, leden en niet-leden die HCD een warm hart toedraagt, nodigen wij van harte uit om lid te worden van de Vrienden van HCD.

Wat bieden wij je aan?

•          Je naam op het nieuwe Vrienden van HCD bord in het clubhuis

•          Vermelding van je naam - eventueel met internetpagina - in de rubriek Vrienden van HCD.

•          Eenmaal per jaar wordt er een speciale Vrienden van HCD bijeenkomst gehouden.

•          Tevens wordt je op de hoogte gehouden van bijzondere gebeurtenissen binnen de club.

•          Ieder jaar een leuk, bruikbaar en herkenbaar Vrienden van HCD geschenk.

Voordelen van de Vrienden van HCD:

•          Je wordt nog meer betrokken bij de hockeyclub

•          Mooie gezellige bijeenkomsten waarbij je andere leden van de vereniging en de Vrienden van HCD leert kennen

•          Je sponsort de vereniging die met uw bijdrage de club kan opwaarderen.

Wat moet je doen om lid te worden van de Vrienden van HCD?

Meld je aan bij de Vrienden van HCD middels het inschrijfformulier

Voor meer informatie mail naar [email protected]