lidmaatschap_afmelden

Uiteraard hopen wij dat je lid blijft. Overweeg je op te zeggen, houd dan rekening met het volgende:

Contributie betaal je zolang je lid bent. Je lidmaatschap is alleen beƫindigd indien je hebt opgezegd zoals voorgeschreven in de statuten. Omdat we ons kunnen voorstellen dat niet iedereen de statuten uit zijn hoofd kent, het komt hierop neer:

De club moet tijdig weten hoeveel teams het voor het volgende seizoen bij de KNHB moet inschrijven. De club is daarvoor inschrijvingsgeld aan de KNHB verschuldigd.
Daarom geldt 1 mei als peildatum. Ben je op 1 mei nog lid, dan wordt je lidmaatschap automatisch voor nog een jaar verlengd en ben je daarvoor dus een volledige contributie verschuldigd, ook al kom je toch het nieuwe seizoen niet meer spelen of trainen.

Opzeggen kan in april. Heb je (uiterlijk) op 30 april opgezegd, dan houden we geen rekening meer met je bij de teamindeling. Alleen dan betaal je voor het nieuwe seizoen geen contributie meer.

Opzeggen kan alleen schriftelijk door uiterlijk op 30 april een e-mail te sturen aan de ledenadministratie via [email protected]

In geval van onduidelijkheid:
Leidend bij de bepaling van tijdige opzegging is het tijdstip van ontvangst van de e-mail bij [email protected]

Je ontvangt een definitieve bevestiging van ontvangst van je e-mail, maar deze bevestiging kan even duren.

Bij een verschil van mening, bepalen de statuten.

Hopelijk heroverweeg je je keuze en blijf je fijn hockeyen bij Hockeyclub Druten.