TC nieuws - Winterstop

Beste leden, ouders, trainers en coaches,

De winter(stop) is genaderd, dat betekent het volgende:

HCD heeft winterstop vanaf 30 november, daarom zijn er beperkte mogelijkheden om buiten door te trainen en/of het spelen van (onderlinge) jeugdwedstrijden in de aankomende periode. Uiteraard blijven de momenteel geldende Corona maatregelen van kracht.

•De reguliere trainingen door de weeks zijn gestopt

•Tot en met 13 december kan alleen op zaterdag en zondag, op eigen initiatief, worden doorgetraind en/of een onderlinge (jeugd)wedstrijd gespeeld worden

Vanaf 14 december tot en met 8 januari 2021 zijn de velden niet toegankelijk. De toegangspoorten zijn gesloten
Vanaf 9 januari tot en met 21 februari 2021 kan (weer) alleen op zaterdag en zondag, op eigen initiatief, worden doorgetraind en/of een onderlinge (jeugd)wedstrijd worden gespeeld

Wanneer je hier als coach of trainer gebruik van wilt maken moet je hiervoor een veld reserveren bij Edwin Roelofs. Meld daarbij het team, op welke dag en het tijdstip waarop je gebruik wilt maken van het veld. Pas na toestemming mag je gebruik maken van het veld.

Of en wanneer de competitie weer wordt hervat, is afhankelijk van de officiële berichtgevingen van de overheid. Uiteraard informeren wij onze leden dan weer met de nieuwe stand van zaken.

•De reguliere trainingen vangen weer aan vanaf 22 februari 2021 volgens het normale schema (en volgens de dan geldende Corona maatregelen, indien van toepassing)

Sportieve groet,

Technische commissie Hockeyclub Druten