Corona update 27 september 2020

Beste (ouders van) leden, vrijwilligers en bezoekers,

CORONA UPDATE 27 SEPTEMBER 2020

Per vandaag, zondag 27 september 18.00u, gelden aanvullende regionale maatregelen in Gelderland - Zuid

OM IEDERS GEZONDHEID TE KUNNEN WAARBORGEN ZIJN ER EEN AANTAL BELANGRIJKE SPELREGELS

Alleen door ons te houden aan deze afspraken kunnen wij een zo veilig mogelijke omgeving creƫren voor alle spelers, trainers en bezoekers. Wij vragen iedereen dan ook om je hieraan te houden en elkaar erop aan te spreken als dit nodig is.

We doen een dringend beroep op iedereen om de NIEUWE regels in de bijlage goed door te nemen en waar nodig met je kind(eren) te bespreken.

Registratie van jouw aanwezigheid wanneer je alleen BUITEN verblijft is vanwege het beperkte aantal te verwachten bezoekers op onze club (nog) niet noodzakelijk. Binnen, op afstand, even wachten voor consumptie aankoop is geen probleem. Daarna buiten nuttigen.

Mocht je jouw aanwezigheid toch willen registreren, dan kan dat eenvoudig via: https://hockeyclubdruten.nl/registratie of scan de QR code met je mobiele telefoon

Bij verblijf BINNEN, in serre en clubhuis, zijn maximaal 50 personen toegestaan -> registreren is dan WEL verplicht.

Bereid je bij uitwedstrijden voor op de regels die gelden bij je tegenstander. Kijk op hun site. Volg aanwijzingen/verzoeken (ter plaatse) op.

27-9-2024 Technische Commissie Bijlage