Corona update start seizoen 2020-2021

Beste (ouders van) leden, vrijwilligers en bezoekers,

Ook nu is het belangrijk dat we veilig kunnen blijven sporten.

OM IEDERS GEZONDHEID TE KUNNEN WAARBORGEN ZIJN ER EEN AANTAL BELANGRIJKE SPELREGELS

Alleen door ons te houden aan deze afspraken kunnen wij een zo veilig mogelijke omgeving creƫren voor alle spelers, trainers en bezoekers. Wij vragen iedereen dan ook om je hieraan te houden en elkaar erop aan te spreken als dit nodig is.

We doen een dringend beroep op iedereen om de regels in de bijlage goed door te nemen en waar nodig met je kind(eren) te bespreken.

Registratie van jouw aanwezigheid bij onze vereniging is vanwege het beperkte aantal te verwachten bezoekers (nog) niet noodzakelijk. Het is wel van belang dat niemand in het clubhuis plaats neemt.

Op afstand staan wachten voor consumptie aankoop is geen probleem. Daarna buiten nuttigen.

Bereid je bij uitwedstrijden voor op de regels die gelden bij je tegenstander. Kijk op hun site. Volg aanwijzingen/verzoeken (ter plaatse) op.

31-8-2024 Technische Commissie Bijlage