Reminder nieuwjaarsborrel!

Beste coaches, commissieleden, barvrijwilligers, coördinatoren, ereleden en alle andere vrijwilligers,

Zonder jullie inzet zijn we als club nergens, om onze waardering voor jullie te tonen willen we samen het nieuwe jaar inluiden met een borrel.
Deze vindt plaats in het clubhuis op zaterdag 21 januari 2023.

Om 19:30 starten we met een welkomstdrankje, 20:00 wordt de avond door de voorzitter geopend waarna er getoast wordt op het nieuwe jaar. Daar proosten we samen op een gezond, gezellig en sportief 2023.

Om in te schatten hoeveel mensen er aanwezig zijn willen wij vragen om jezelf aan te melden. Je kunt jezelf heel gemakkelijk aanmelden door op deze mail te reageren, graag even vermelden of er ook aanhang mee komt. De uiterste aanmelddatum is 19 januari 2023.

Met vriendelijke groet,

Bestuur en evenementencommissie HCD

Mocht je nog niet aangemeld zijn doe dit dan alsnog! Je kunt jezelf aanmelden via [email protected] laat even weten of er aanhang meekomt.

Mocht je geen vrijwilliger zijn maar toch willen komen is dat ook geen probleem. Vermeld dit dan in de aanmelding.

17-1-2024 Evenementen