Materialen voor keepers trainers/coaches

6-6

Hallo allemaal, 

Het seizoen is alweer bijna ten einde en zijn we al druk met de voorbereidingen van het volgende seizoen.

Jullie krijgen deze mail omdat: jullie aan het begin van dit seizoen materialen en sleutels te leen hebben gekregen van de club.

Dat zijn:

  • Keepersuitrustingen en tassen
  • Spelmaterialen: ballen, hesjes, tassen, ballenkarren, pionnen, gele markeringsflapjes, EHBO tasjes, etc.
  • Sleutels: ALLE sleutels moeten worden ingeleverd op een van onder genoemde data. Dus ballenkarren, poort, clubhuis, sproeisleutels.

 

Het kan zijn dat je de keepers of trainingsmateriaal aan een ander hebt gegeven, dat betekent dat je ze terugvraagt van de ander en zelf komt inleveren. 

 

Omdat we alles onder naam hebben geregistreerd is het ook de bedoeling dat je zelf de spullen komt inleveren.

De hesjes en jacks dienen fris gewassen te worden ingeleverd.

Alle materialen, ballen, hesjes en hoedjes tellen en op de avond zelf een teruggave formuliertje met aantallen invullen. Dat scheelt ons enorm veel werk.

 

Na deze dagen kunnen wij bepalen wat er kwijt is en wat er eventueel vervangen dient te worden.

We willen ook graag zien hoe de staat is van de uitrusting van de vaste keepers. Deze mogen de uitrusting dan ook weer meenemen.

De uitrusting van de "variabele” keepers zullen we controleren op compleetheid en de staat. Deze uitrusting nemen we weer in.

De inleverdata zijn: 

Dinsdag 21 juni en woensdag 22 juni van 19.00 tot 21.00 uur

Wij hopen op een goede samenwerking en dat wij deze 2 avonden alle uitrustingen en materialen hebben beoordeeld en/of ingenomen.

 

Tot dan,

Niek Brouwer, accommodatie beheer

Bastiaan Slot, Coördinator Keepers materialen

 

 
6-6-2024 Algemeen Bijlage