Herfstvakantie 25-29 oktober - GEEN reguliere trainingen

Beste allen,

Gedurende de herfstvakantie (25 t/m 29 oktober) zijn er voor de Jongste Jeugd, Jeugd, Senioren en Trimmers/Dot GEEN reguliere trainingen en keeperstrainingen.

Op donderdag 28 oktober zijn de velden de gehele dag/avond ook niet bespeelbaar i.v.m. een noodzakelijke reparatie aan beide velden.

Trainers/coaches kunnen in overleg met hun team eventueel wel op eigen initiatief en vrijwillige basis doortrainen op de andere dagen.

Hierbij dienen, bij voorkeur, de eigen trainingstijden aangehouden te worden. Je moet als trainer/coach wel even laten weten dat je wilt trainen d.m.v. een mail naar de technische commissie via: [email protected]. Dit is nodig i.v.m. openen/sluiten van het complex en bediening van de lampen.

Mocht je een op zaterdag/zondag of doordeweeks overdag (uitsluitend 25-26-27 okt mogelijk) een oefenwedstrijd willen organiseren en een veld hiervoor willen reserveren, kan dat via Edwin Roelofs.

Op 30/31 oktober worden er weer competitiewedstrijden gespeeld, dus het laatste weekend van de herfstvakantie. Houd hier alvast rekening mee! Het speelschema voor (jongste) jeugd maakt de bond z.s.m. bekend.

Vanaf maandag 1 november worden de reguliere trainingen (ook keeperstrainingen) voor iedereen weer hervat. Allen een fijne herfstvakantie toegewenst!

19-10-2024 Technische Commissie