Info einde seizoen 2020-2021

23-6 Beste (ouders) van HCD-ers, trainers, coaches en vrijwilligers,

Het seizoen 2020-2021 zit er (bijna) op. Deze week zijn de laatste trainingen en aankomend weekend worden de laatste wedstrijden gespeeld.

*Fantastisch nieuws is dat vanaf aankomende zaterdag 26 juni publiek weer welkom is!! We willen jullie van harte uitnodigen om te komen aanmoedigen en vergeet daarbij ook niet dat onze bar weer geopend is voor het afhalen van een hapje en een drankje.

*Er is nog 1 spelregel waar we met z'n allen rekening mee moeten houden en dat is 1,5m afstand van elkaar houden. We willen jullie dringend verzoeken om je aan deze regel te houden en elkaar erop aan te spreken als dit nodig is.

*Nu de teamindelingen bekend zijn, is de volgende stap - het aanstellen van trainers en coaches - en aansluitend het trainingsschema maken voor aankomend seizoen. Ook dit is altijd weer een enorme klus. Wil jij aankomend seizoen een team trainen en/of coachen of wil je hierover meer informatie, dan horen we dat graag. Je kunt hiervoor een mail sturen naar de [email protected] of 1 van de TC leden persoonlijk benaderen.

*Op maandag 28 juni of woensdag 30 juni, tussen 19.00 en 21.00 uur, moeten alle materialen, zoals sleutels, hesjes, hockeyballen enz ingeleverd worden. Alle trainers, coaches en keepers hebben hiervoor een aparte mail ontvangen.

*Vanaf 28 juni tot de zomervakantie (16 juli) is het nog mogelijk om vrijblijvend een balletje te slaan op de maandagavond tussen 18.00 en 21.00 uur en op de woensdagochtend 9.00 en 10.00 uur. Dit kan alleen als je eerst een veld(deel) reserveert bij Edwin Roelofs en toestemming hebt gekregen, omdat de poort geopend en gesloten moet worden.

*Op zondag 22 augustus vindt de kick off van het nieuwe seizoen plaats! Reserveer deze datum vast in je agenda. Meer info volgt later.

Tot slot willen wij iedereen en in het bijzonder alle vrijwilligers, trainers en coaches enorm bedanken voor hun inspanningen voor alle leden en de club in het afgelopen seizoen. Het was pittig en niet altijd even leuk door de Corona situatie, toch heeft iedereen de moed erin gehouden. De vooruitzichten zijn positief en daarom kijken we met zijn allen reikhalzend uit naar het aankomende seizoen!

Met vriendelijke groet,

Bestuur en technische commissie Hockeyclub Druten