Corona update 29 september 2020

Beste (ouders van) leden, vrijwilligers en bezoekers,

CORONA UPDATE 29 SEPTEMBER 2020

Per dinsdag 29 september 18.00u heeft de regionale aanpak plaats gemaakt voor landelijke maatregelen.

OM IEDERS GEZONDHEID TE KUNNEN WAARBORGEN ZIJN ER EEN AANTAL BELANGRIJKE SPELREGELS

Alleen door ons te houden aan deze afspraken kunnen wij een zo veilig mogelijke omgeving creƫren voor alle spelers, trainers en bezoekers. Wij vragen iedereen dan ook om je hieraan te houden en elkaar erop aan te spreken als dit nodig is.

We doen een dringend beroep op iedereen om de NIEUWE regels in de bijlage goed door te nemen en waar nodig met je kind(eren) te bespreken.

Clubhuis, bar en kleedkamers zijn GESLOTEN en ouders mogen niet meer naar trainingen en wedstrijden van hun kind(eren) komen kijken

T.a.v. rijouders van de tegenstander: Registratie van aanwezigheid wanneer men BUITEN verblijft is op onze club niet noodzakelijk.

Mocht men zijn/haar aanwezigheid toch willen registreren, dan kan dat eenvoudig via: https://hockeyclubdruten.nl/registratie of scan de QR code met een mobiele telefoon

Bereid je bij uitwedstrijden voor op de regels die gelden bij je tegenstander. Kijk op hun site. Volg aanwijzingen/verzoeken (ter plaatse) op.

30-9-2024 Technische Commissie Bijlage