Bardienst ouders- en leden

Beste leden, ouders, vrijwilligers, eenieder die HCD lief heeft,

Van het nieuwe clubhuis wordt gelukkig veelvuldig gebruikgemaakt - en dat willen wij graag zo houden - en het liefst nog uitbreiden. Hiertoe wordt o.a. een wat in onbruik geraakte traditie hersteld:
Ouders en meerderjarige leden zullen weer worden ingepland voor het draaien van een bardienst.

Zoals bekend wordt van eenieder die lid is van de club, naast de contributie ook een inzet verwacht bij het draaiende houdende van de club. Om het clubhuis dus zoveel mogelijk open te kunnen doen, gaat de inmiddels versterkte barcommissie een beroep doen op senioren op vrijdagavond en zondag. En zullen ouders op de zaterdag worden ingezet als de jeugdteams hun wedstrijden spelen.
Het draaiboek van openen en sluiten van het clubhuis met alle denkbare details is inmiddels klaar.
Binnenkort zal ook de planning in Lisa worden gemaakt, waarna mensen gepland zullen gaan worden voor een bardienst. Indien je verhinderd bent, dien je zelf voor een vervanger te zorgen. De barcommissie kan hierbij meedenken en is uiteraard beschikbaar voor begeleiding bij je eerste bardienst.

Op naar een bruisend hockeyseizoen!

Mede namens de barcommissie,

14-9-2024 Bar