Inleveren materialen

Het seizoen is alweer bijna ten einde en zijn we al druk met de voorbereidingen van het volgende seizoen.

Aan het begin van dit seizoen zijn er materialen en sleutels uitgeleend door de club.

Dat zijn:

• Keepersuitrustingen en tassen

• Spelmaterialen: ballen, hesjes, tassen, ballenkarren, pionnen, gele markering flapjes, EHBO tasjes, etc.

• Sleutels: ALLE sleutels moeten worden ingeleverd op een van onder genoemde data. Dus ballenkarren, poort, clubhuis, sproei sleutels.

Het kan zijn dat je de keepers of trainingsmateriaal aan een ander hebt gegeven, dat betekent dat je ze terug vraagt van de ander en zelf komt inleveren.

Omdat we alles onder naam hebben geregistreerd is het ook de bedoeling dat je zelf de spullen komt inleveren mocht je echt niet zelf kunnen regel dan iemand anders die de materialen voor jou komt afgeven.

De hesjes en jacks dienen fris gewassen te worden ingeleverd.

Alle materialen, ballen, hesjes en hoedjes tellen en op de avond zelf een teruggave formuliertje met aantallen invullen. Dat scheelt ons enorm veel werk.

Na deze dagen kunnen wij bepalen wat er kwijt is en wat er eventueel vervangen dient te worden.

We willen ook graag zien hoe de staat is van de uitrusting van de vaste keepers. Deze mogen de uitrusting dan ook weer meenemen.

De uitrusting van de "variabele” keepers zullen we controleren op compleetheid en de staat. Deze uitrusting nemen we weer in.

De inleverdata zijn:

Dinsdag 27 juni en woensdag 28 juni van 19.00 tot 21.00 uur

Wij hopen op een goede samenwerking en dat wij deze 2 avonden alle uitrustingen en materialen hebben beoordeeld en/of ingenomen.

Tot dan,

Timo Slot, Coördinator trainings/coachings materialen