Inleveren Keepers- en of trainingsmaterialen
Startdatum
25-06-2025, 19:00 uur
Einddatum
25-06-2025, 21:00 uur
Locatie
Hockeyclub Druten
Sublocatie
Beschrijving
Het seizoen is alweer bijna ten einde en zijn we al druk met de voorbereidingen voor het volgende seizoen.
Aan het begin van dit seizoen hebben een aantal keepers- en of trainingsmaterialen ontvangen. Het kan best zijn dat je de keepers of trainingsmateriaal aan een ander hebt gegeven, maar jullie staan bij ons geregistreerd. Stuur dit bericht dan door aan degene die de uitrusting of materialen WEL heeft. Laat dit dan ook aan ons weten. (als copylezer) Heb je de materialen nog wel in het bezit, maar kun je zelf niet, laat dan een ander de materialen inleveren.
Mocht je de materialen na onderstaande data nog nodig hebben, dan kan dat, maar we willen de materialen wel eerst gezien en beoordeeld hebben.
De inleverdata zijn: dinsdag 24 juni en woensdag 25 juni van 19.00 tot 21.00 uur
De materialen die ingeleverd dienen te worden zijn:
- hockeyballen en tassen- hesjes- pionnen- gele markerings flapjes- sleutels van de club. - keeperspakken en tassen- sleutels- EHBO tasjes- wat wij vergeten zijn en van de club is.
Na deze dagen kunnen wij bepalen wat er kwijt is en wat er eventueel vervangen dient te worden. We willen ook graag zien hoe de staat is van de uitrusting van de vaste keepers. Deze mogen de uitrusting dan ook weer meenemen. De uitrusting van de “variabele” keepers zullen we controleren op compleetheid en de staat. Deze uitrusting nemen we weer in.
Wij hopen op een goede samenwerking en dat wij deze 2 avonden alle uitrustingen en materialen hebben beoordeeld en/of ingenomen.
Hein van Winssen, accommodatie
Timo Slot, trainingsmaterialen Bastiaan Slot, keepersmaterialen Fleur van de Zwaluw, keepers materialen nieuw
Niek Brouwer, accommodatie