senioren_tcsenioren

HOCKEY TECHNISCHE ZAKEN

HTZ - Technische Commissie Jeugd en Senioren

De organisatie rondom de teams, trainingen en wedstrijden ligt in handen van de Technische Commissie Jeugd en Senioren. De lijncoördinatoren zijn het algemene aanspreekpunt voor de spelers, coaches en trainers in de diverse categorieën. Daarnaast verzorgt de commissie de werving en selectie van trainers en coaches.

Wilt u ons iets vragen of heeft u een opmerking stuur ons dan een mail: [email protected]

De commissie bestaat uit de volgende leden:

Secretariaat Jeugd

Secretariaat Jeugd

Coördinator trainers en trainingsplanning

Lijncoördinator dames

Mike Raafs

Lijncoördinator MA

Lijncoördinator MB

Lijncoördinator MC

Henriëtte Lamers

Lijncoördinator MD

Nanne Prevo

Lijncoördinator heren, JA t/m JD

Corine van Winssen

Lijncoördinator heren, JA t/m JD

HTZ - Indelingscommissie

De organisatie rondom de teamindelingen ligt in handen van de Indelingscommissie. De indelingscommissie bestaat uit 5 inhoudelijk deskundigen en 1 administratief ondersteunende. De leden van de indelingscommissie zijn de eerst verantwoordelijken voor de samenstelling van de teams en functioneren onder de verantwoordelijkheid van het bestuurslid hockey technische zaken. Het bestuurslid hockey technische zaken stelt de leden van de indelingscommissie aan.

De commissie bestaat uit de volgende leden:

Wilfred Tromp

Marieke Korsten

vacature 2

vacature 3

vacature 4

HTZ - Indelingscommissie

De coördinator opleidingen plant en organiseert opleidingen voor ons Technisch kader met als doel het hockeytechnisch niveau van spelers, trainers en coaches te vergroten. Het betreft de doelgroepen JJ t/m senioren.

Heeft u vragen mbt opleiding van ons Technisch kader of heeft u een opmerking stuur ons dan een mail: [email protected]

Opleidingscoördinator JJ t/m senioren

NOG GEEN LID MAAR ZIN IN HOCKEY?

Inschrijven als lid van HCD kan middels het inschrijvingsformulier. Natuurlijk kunt u ook eerst informatie opvragen via [email protected]. U wordt vervolgens geïnformeerd of er plaats is in een (trainings)team. Er kan sprake zijn van een wachtlijst. Na plaatsing wordt er gestart met trainen. Gedurende de eerste vier proeftrainingen is het nog mogelijk om af te zien van lidmaatschap door middel van een bericht naar [email protected]. Nieuwe leden starten als trainingslid en gaan pas competitie spelen nadat er een aantal basisvaardigheden zijn aangeleerd.

VRIJWILLIGERSBELEID HCD

Van jeugdleden en hun ouders/verzorgers wordt er ook iets verwacht op vrijwilligersgebied. Wat precies?

Dat kunt u lezen bij Vrijwilligers.